Boeken van IPV
Praktische weetjes voor plezier en succes in het werk

Wij maken praktische boeken over thema’s waar we in onze trainingen, coaching, workshops veel aandacht aan besteden. Omdat ze zo bepalend zijn voor het werkplezier en succes in het werk. Omdat we weten wat werkt in de praktijk en omdat we onze jarenlange ervaring met ontwikkelen van mensen in technische branches / beroepen graag delen.

Klant- en servicegericht werken

Klant- en servicegericht werken

Een praktisch boek over alle aspecten van service als business. Van trends, standaardisering en klantrelaties tot kernwaarden, etiquette, meten en aansturen.

Vraag aan
Samen in Gesprek

Samen in Gesprek

Een praktisch boek over alle aspecten van goede onderlinge communicatie op de werkvloer voor leidinggevenden en medewerkers.

Vraag aan
Wat voor Baas wil je zijn?

Wat voor Baas wil je zijn?

Een praktisch boek voor leidinggevenden die het succesvol werken en ontwikkelen van hun medewerkers tot hun belangrijkste opgave rekenen. Verwachte publicatie half december 2018.

Vraag aan
Energieke discussies 3

Energieke discussies 3

Tien ondernemers van grote installatiebedrijven geven in openhartige gesprekken hun visie over de toekomst van de installatiebranche.

Vraag aan
IPV programmagids 2019

IPV programmagids 2019

Informatie over persoonlijke ontwikkeling, mogelijkheden voor coaching, leren op de werkplek en het complete portfolio trainingen in één boek.

Vraag aan
Gesprekken die werken

Gesprekken die werken

Een boek voor leidinggevenden en medewerkers vol praktische tips om direct, persoonlijk en doelgericht met elkaar in gesprek te gaan.

Vraag aan